Regulamin sklepu



§1
DEFINICJE

  1. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
  3. Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
  4. Regulamin – niniejszy regulamin.
  5. Sklep – sklep internetowy SmartShop prowadzony przez Pośrednika pod adresem okazje-zakupowe.konsument.edu.pl
  6. Sprzedawca - podmiot, z którym Pośrednik zawiera umowę sprzedaży w imieniu i na rzecz Klienta Sprzedawcą jest ShopNow Limited z siedzibą w Chinach.
  7. Pośrednik - właściciel sklepu internetowego prowadzonego pod adresem okazje-zakupowe.konsument.edu.pl oferujący produkty Sprzedawcy.

§2
KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres e-mail: smartshop@shopnow.com
  2. Telefon: 0086 191 2121 653
  3. Adres do zwrotu towaru dostępny po kontakcie mailowym lub telefonicznym ze Sprzedawcą.
  4. Adres do wysłania reklamowanego towaru dostępny po kontakcie mailowym lub telefonicznym ze Sprzedawcą.

§3
WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§4
USŁUGA POŚREDNICTWAi

  1. Pośrednik przyjmuje od Klienta zmówienie oraz płatność oraz zawiera w jego imieniu i na jego rzecz umowę sprzedaży towarów wybranych przez klienta, dokonuje uiszczenia ich ceny, kosztów dostawy, podatków oraz zleca Sprzedawcy dokonanie dostawy towaru do Klienta.
  2. Dostawa towaru jest realizowana przez Sprzedawcę.
  3. Pośrednik nie odpowiada za wady nabytego towaru.

§5
ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie nie są cenami ostatecznymi.
  2. Pośrednik zwraca uwagę, że Kupujący jako Importer towaru uiszcza całkowitą cenę zamówienia, na którą składa się wskazana w Sklepie cena za towar powiększona o opłaty celno-skarbowe oraz koszty dostawy towaru.
  3. Aby nabyć produkt należy wybrany towar dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Pośrednik przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży w formie elektronicznej w momencie dostarczenia towaru Konsumentowi.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§6
PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    • Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Pośrednika.
    • Za pomocą karty płatniczej.
    • Za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • Płatności Shoper
      • PayPal
    • Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
    • Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  3. Pośrednik informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

§7
REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru Kupującemu. Jakość towaru może odbiegać od standardów europejskich.
  2. Czas oczekiwania na towar wynosi od czterech do siedmiu tygodni.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Pośrednik przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
    • Rzeczpospolita Polska
    • Niemcy
    • Wielka Brytania
    • Holandia
    • Litwa
    • Łotwa
    • Estonia
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    • Za pośrednictwem firmy kurierskiej
    • Za pośrednictwem Poczty Polskiej
    • Do paczkomatów InPost

§8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej z Pośrednikiem dokonując zwrotu na swój koszt do chińskiego Sprzedawcy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    • w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.;towaru.;towaru.
    • w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Pośrednika, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§9
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwotę za towar bez wartości uiszczonych przez Konsumenta podatków i kosztów wysyłki nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji z Pośrednikiem, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  5. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§10
WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

§11
Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie prawa siedziby Sprzedawcy.
  2. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  3. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

§12
DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.